Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, wat nu?

Als wij een Yellowbrick-factuur niet kunnen incasseren, ontvang je dezelfde dag per e-mail een betalingsherinnering. Je dient binnen 7 dagen na dagtekening het geld over te maken naar het rekeningnummer in deze herinnering. Vermeld in de omschrijving het betaalkenmerk. Een betaalkenmerk vind je terug op de factuur en/of herinnering.

Als je na de betalingsherinnering niet op tijd betaalt, ontvang je een aanmaning. Blijft de betaling na de laatste aanmaning uit dan zijn wij genoodzaakt jouw dossier over te dragen aan Flanderijn Incasso Gerechtsdeurwaarders. Heb je meerdere facturen bij ons openstaan, dan ontvang je voor de tweede factuur alleen een herinnering.

Account geblokkeerd

Binnen enkele dagen na het mislukken van de incasso wordt je account tijdelijk geblokkeerd. Zodra onze administratie je nabetaling heeft verwerkt, reactiveren wij je account zodat je weer kunt belparkeren. Let op: de verwerking van een handmatige betaling duurt 2 tot 3 werkdagen. Zorg voor optimaal gebruik van onze service dus voor voldoende geld op je rekening. Een nieuwe creditcard of e-mailadres? Geef wijzigingen direct door op Mijn Yellowbrick.

Bekijk ons filmpje over Geblokkeerde accounts.