Wat doe ik als ik mijn P+ pas ben verloren?

De P+ pas oftewel de zwarte kaart blokkeren op Mijn Yellowbrick:

  • Log in.
  • Ga naar 'Kaart/Gebruiker' en vervolgens 'P+ passen'.
  • Klik op 'Blokkeren'.

De pas is vanaf de volgende dag niet meer te gebruiken in de parkeergarage.

Via Mijn Yellowbrick vraag je direct een nieuwe pas aan.

De P+ pas telefonisch blokkeren:

Neem tijdens kantooruren contact op met onze Customer Service op 09002006999 (20 eurocent per gesprek plus de kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon). Een van onze medewerkers verstuurt je direct een nieuwe pas.

De P+ Pas verloren terwijl er een transactie loopt?

Als je het nummer van je P+ pas weet, kan Q-Park de transactie voor je stoppen. Druk op de informatiebutton bij de terminal om een medewerker te spreken.

Weet je het P+ pasnummer niet? Je dient dan een ‘verloren kaart’ te kopen. Meld je bij de beheerder van de garage of druk bij afwezigheid van de beheerder op de informatiebutton bij de terminal. Bel vervolgens tijdens kantooruren met Yellowbrick om de transactie bij Q-Park te stoppen.