Skip to content

Bricken bij Schiphol

Hoe werkt de Shuttle Service Schiphol
Hoe de Shuttle service werkt Je rijdt naar Park and Fly in Roelofarendsveen en parkeert je auto. Vanaf daar neem je direct de shuttlebus naar de vertrekhal op Schiphol. Op de terugweg brengt de shuttlebus je weer naar je auto. Heenreis: auto parkeren bij Park and Fly
  • Print de reserveringsbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen en neem deze mee.
  • Parkeer je auto bij Park and Fly (adres: Veenderveld 10, 2371 TV in Roelofarendsveen).
  • Start het bricken met zonecode 77774 via mobiel, app of internet.
  • De shuttlebus van Park and Fly brengt je direct naar de vertrekhal op Schiphol. De reistijd bedraagt 9 minuten.
  • Je ontvangt een stappenplan voor de terugreis met pick-up punt A en B.
Terugreis: auto ophalen bij Park and Fly
  • Haal na aankomst op Schiphol eerst je bagage af. Bel dan +31(0)610286132.
  • De chauffeur van de shuttlebus vertelt je bij welk pick-up punt hij je komt ophalen: A of B.
  • De shuttlebus brengt je in 9 minuten naar je auto in Roelofarendsveen.
  • Bij terugkomst in Roelofarendsveen stopt de shuttlechauffeur jouw parkeertransactie bij Yellowbrick. Als je wilt, ontvang je een bevestiging.
Achteraf betalen De parkeerkosten bij Park and Fly incasseren wij automatisch van je creditcard of bankrekening. Alle parkeerkosten, dus ook die van bricken op straat en bricken bij Q-Park en P+R, staan op 1 factuur (incl. btw-specificatie). Je ontvangt de factuur maandelijks per e-mail. Reservering bij Schiphol wijzigen Wijzigt je terugvlucht en kom je eerder of later aan, bel dan zo snel mogelijk met Park and Fly op +31(0)206537544 (bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 - 16:00 uur). Een reservering in de toekomst wijzig of annuleer je ook per e-mail: info@total-careparking.nl.
Hoe wijzig of annuleer ik mijn reservering bij Park and Fly?
Wijzigt je terugvlucht en kom je eerder of later aan, bel dan zo snel mogelijk met Park and Fly op +31(0)206537544 (bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 - 16:00 uur). Een reservering in de toekomst wijzig of annuleer je ook per e-mail: info@totalcareparking.nl.
Welke zonecode gebruik ik voor een transactie bij Park and Fly?
Op de bijlage van de bevestiging van Park and Fly vind je de zonecode terug. Als je voor de Shuttle service hebt gekozen tref je deze zonecode ook groot afgebeeld aan bij de parkeerfaciliteit in Roelofarendsveen. Je start de transactie in overleg met de medewerker van Park and Fly, niet eerder.
Hoe reserveer ik een parkeerplaats bij Schiphol?
Een parkeerplaats reserveer je snel en eenvoudig, op deze pagina kies je voor de Shuttle service. Nadat onze partner Park and Fly je reservering heeft afgerond en gecontroleerd, ontvang je binnen een aantal uur een bevestiging per e-mail.