Wat moet ik doen voordat ik telefonisch transacties kan starten en stoppen?

Als je bij registratie een kenteken en mobiel nummer opgeeft, koppelen wij deze automatisch aan je gebruikersnummer.

Meerdere gebruikers?

Als je meerdere gebruikers hebt, dien je zelf je gegevens te koppelen aan het juiste account. Ga naar Mijn Yellowbrick:

  • Log in.
  • Voer je mobiele nummer(s) in via 'Mijn mobiele nummers'.
  • Koppel je gegevens aan je gebruikersnummer via 'Kaart/Gebruiker'.
  • Vul het kenteken in.
  • Selecteer het telefoonnummer waarmee je wilt starten en stoppen met bricken.

Activeren P+ pas.

Om de P+ pas te gebruiken activeer je deze op Mijn Yellowbrick. De activeerbutton vind je onder 'Kaart/Gebruiker' en vervolgens 'P+ pas'. Bekijk ons filmpje Activeren P+ pas.

Log je voor de eerste keer in op Mijn Yellowbrick? In de e-mail ter bevestiging van je account vind je jouw klantnummer en een link waarmee je direct een wachtwoord aanmaakt.

Vragen? Neem contact op met onze Customer Service op 09002006999 (45 eurocent per gesprek plus de kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon).