Meest voorkomende vragen
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Hoe kom ik aan mijn wachtwoord?
Via Mijn Yellowbrick kan je een e-mail aanvragen met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken voor Mijn Yellowbrick. Je moet hiervoor je klantnummer invoeren.
De e-mail wordt gestuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres. De activatielink is 6 uur geldig. Indien je binnen deze 6 uur geen wachtwoord aanmaakt, dien je een nieuwe link aan te vragen.
Voor de beheerders bij zakelijk gebruik van Yellowbrick
Staat er alleen een 06-nummer bij de inlog naam van de eindgebruiker, dan ontvangt de eindgebruiker een sms voor een nieuw wachtwoord. Wanneer er zowel een 06- nummer als een e-mailadres ingevuld staat, dan ontvangt de eindgebruiker altijd een e-mail. Lees hier meer over het aanvragen van een wachtwoord voor zakelijk gebruik.
De Yellowbrick-parkeerapp
Je kunt je wachtwoord ook opvragen via de 'wachtwoord vergeten' functie in de Yellowbrick-parkeerapp.
Ik ben mijn klantnummer kwijt
Hoe kom ik aan mijn klantnummer?
Je klantnummer vind je terug in de e-mail 'Welkom bij Yellowbrick' of op je factuur. Je kunt je klantnummer via: Mijn Yellowbrick opvragen door het bij ons bekende e-mailadres in te voeren, wij e-mailen dan jouw klantnummer.
Let op, je klantnummer is niet hetzelfde als het gebruikersnummer.
Ik heb een ander e-mailadres en kan daardoor mijn wachtwoord niet opvragen
Vul hier het contactformulier in en vermeld daarin je oude en nieuwe e-mailadres in en indien mogelijk je klantnummer. Dan helpen wij je verder!
Ik krijg de melding dat mijn account geblokkeerd is, wat nu?
Hoe wijzig ik mijn kenteken?
- Log in.
- Ga naar ‘Kaart/Gebruiker’ voor een overzicht van je gebruiker(s).
Wat is bricken?
Bricken is parkeren met Yellowbrick: het starten en stoppen van de parkeertijd met je mobiele telefoon. De parkeerautomaat is overbodig, je parkeert met onze parkeer app, telefonisch of via internet. In Q-Park parkeerfaciliteiten gebruik je de P+ pas, waarmee je direct uitrijdt.