Mijn Yellowbrick

Als klant van Yellowbrick heb je een persoonlijke pagina op onze website: Mijn Yellowbrick. Op deze pagina bekijk en wijzig je jouw persoonlijke gegevens. Via ‘Internet Parkeren’ start en stop je parkeertransacties. Onder 'Transacties' vind je alle parkeertransacties terug.

Bekijk onze Handleiding Mijn Yellowbrick.

Log je voor de eerste keer in op Mijn Yellowbrick? In de e-mail ter bevestiging van je account vind je jouw klantnummer en een link waarmee je direct een wachtwoord aanmaakt.

Op onze website vraag je eenvoudig een nieuw wachtwoord aan:

  • Ga naar Mijn Yellowbrick.
  • Klik op ‘Wachtwoord vergeten’.
  • Hou je klantnummer bij de hand (te vinden in onze bevestigingsmail van je registratie en op iedere Yellowbrick-factuur).

Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail op het bij ons bekende e-mailadres. Hierin staat een link naar een pagina waarop je direct je wachtwoord wijzigt.

Geef wijzigingen tijdig door op Mijn Yellowbrick.

Log je voor de eerste keer in op Mijn Yellowbrick? In de e-mail ter bevestiging van je account vind je jouw klantnummer en een link waarmee je direct een wachtwoord aanmaakt.

MIJN GEGEVENS

Algemeen

Een naam- of adreswijziging (wanneer je gaat verhuizen bijvoorbeeld) kun je hier doorgeven. 

Betaalwijze

Voor het wijzigen van de manier van betalen: via creditcard of automatische incasso.

Wachtwoord

Voor het wijzigen van je Mijn Yellowbrick-wachtwoord.

Pincode

Voor het wijzigen van je pincode. Deze pincode heb je nodig als je ons Noodnummer belt, bijvoorbeeld als je een parkeertransactie stopt met een ander nummer dan waar je deze mee startte.

Mijn lidmaatschap

Voor het wijzigen van de servicevorm: of je neemt een abonnement óf je betaalt per keer dat je parkeert (per transactie). Hier vind je ook de prijsvoorwaarden van het lidmaatschap.

MIJN MOBIELE NUMMERS

Voor het verwijderen, aanpassen en toevoegen van mobiele nummers.

Onder ‘Kaart/Gebruiker’ en dan ‘Wijzigen’ selecteer je het juiste mobiele nummer per gebruiker als je een mobiel nummer hebt toegevoegd. Let op: je kunt maximaal 2 nummers aan een gebruiker koppelen, en een telefoonnummer kan niet aan meerdere gebruikers worden gekoppeld.

Onder ‘Mobiel’ kun je ook de SMS Reminder Service (de)activeren of wijzigen.

KAART/GEBRUIKER

Voor het wijzigen van je kenteken of het selecteren van een ander mobiel nummer per gebruiker. Onder ‘Kaart/Gebruiker’ kun je ook je P+ pas(en) blokkeren.

P+ passen

Voor het koppelen van de P+ pas aan een gebruiker (optioneel). Je kenteken wordt dan zichtbaar op de factuur en in het online transactieoverzicht. Deze administratieve optie beïnvloedt de werking van je P+ pas niet, de pas is nog steeds voor elk voertuig te gebruiken. Aan een gebruiker kun je maximaal 1 P+ pas koppelen.

Onder ‘P+ passen kun je ook je P+ pas (de)activeren. Bekijk ons filmpje Activeren P+ pas.  

Een overzicht van je parkeertijden en -kosten bekijk je op Mijn Yellowbrick:

  • Log in.
  • Ga naar ‘Transacties’.

Log je voor de eerste keer in op Mijn Yellowbrick? In de e-mail ter bevestiging van je account vind je jouw klantnummer en een link waarmee je direct een wachtwoord aanmaakt.

Start je een transactie via de Yellowbrick-parkeerapp? Dan voer je je nieuwe kenteken in nadat je de zonecode hebt geselecteerd door op 'Nee, wijzigen' te klikken.

Start en stop je transacties telefonisch? Wijzig dan eerst je kenteken op Mijn Yellowbrick:

  • Log in.
  • Ga naar ‘Kaart/Gebruiker’ voor een overzicht van je gebruiker(s).

Klik op ‘Wijzigen’ voor het aanpassen van je kenteken.

Bekijk hieronder onze video over het wisselen van je kenteken met de app:

Het is mogelijk om een buitenlands kenteken toe te voegen aan je account. Je hebt de keuze om naast Nederlandse kentekens 'NL' ook kentekens uit België 'B', Duitsland 'D', Frankrijk 'F', Verenigd Koninkrijk 'GB', Luxemburg 'L' en Polen 'PL' op een nummerplaat te gebruiken.  

Een buitenlands kenteken kun je op twee manieren toevoegen:

1. Via Mijn Yellowbrick:
        • Login.
        • Ga naar 'Mijn kenteken wijzigen'.
        • Klik op 'Wijzigen'.
        • Voer het kenteken in dat je wilt gebruiken.
        • Selecteer het land van herkomst van het kenteken.
        • Klik op 'Opslaan'.

2. Via de app:
        • Voer de zonecode in.
        • Bevestig de zonecode.
        • Selecteer 'Nee, wijzigen'.
        • Selecteer 'Wijzigen'.
        • Selecteer 'Nieuw kenteken toevoegen'. 
        • Voer uw kenteken in.
        • Selecteer het vakje naast de gele auto om het land van herkomst in te voeren.
        • Selecteer 'Kenteken opslaan'.

Bekijk hieronder onze video over het wijzigen van een kenteken via de app:

Staat je vraag er niet tussen? Bekijk alle vragen