Registreren

Wanneer heb ik een extra gebruiker nodig?

Met de Yellowbrick-app is het mogelijk om onbeperkt kentekens te wisselen. Deze optie kun je bijvoorbeeld gebruiken wanneer je een auto huurt of je een nieuwe auto gekocht hebt. Wil je meerdere voertuigen tegelijk kunnen parkeren? Dan heb je een extra gebruikersnummer nodig. In het schema hieronder kun je zien of een extra gebruiker voor jou nodig is.

1 gebruiker

Één gebruiker, één voertuig

Je gebruikt één voertuig en gebruikt de Yellowbrick-app alleen. Je hoeft geen extra gebruiker aan je account toe te voegen. Gebruik je een keer een ander voertuig? Dan kun je het kenteken wisselen. Lees meer over kentekenwisselen.

2 gebruiker 1 auto

Meerdere gebruikers, één voertuig

Samen gebruiken jullie één voertuig en jullie maken samen gebruik van de Yellowbrick-app. Je hoeft geen extra gebruiker aan je account toe te voegen. Lees meer over meerdere gebruikers.

2 gebruiker 2 auto

Meerdere gebruikers, meerdere voertuigen

Om met meerdere voertuigen tegelijk te parkeren met één Yellowbrick account is wel een extra gebruiker nodig. Je kunt dan in de Yellowbrick parkeerapp kiezen met welk voertuig je wilt parkeren.
Waarin is Yellowbrick onderscheidend?

Yellowbrick is persoonlijk. Wij vinden jou belangrijk en luisteren graag naar wat jij te zeggen hebt over onze dienst. Laat je dus horen op onze social media pagina's! Aan de andere kant laten we graag zien wie wij zijn en waar wij mee bezig zijn. Zodat je ons ook kunt leren kennen.

Yellowbrick is transparant. Wij zijn eerlijk, what you see is what you get. Bij ons geen verborgen kosten. En je zit niet vast aan een abonnement.

Krijg ik met Yellowbrick korting op de parkeerkosten?

Parkeergeld is een belasting die Yellowbrick int namens de gemeente. Korting op belasting is niet mogelijk.

Yellowbrick is voordeliger omdat je boetes voorkomt (je stopt de parkeertijd als je terug bent bij je auto) en alleen maar voor de daadwerkelijke parkeertijd betaalt, dus niet meer te veel.

Verkeerd kenteken/mobiel nummer bij registratie.

Het kenteken en mobiele nummer dat je bij registratie opgeeft, koppelen wij automatisch aan je gebruikersnummer. Je gegevens kun je daarna eenvoudig wijzigen op Mijn Yellowbrick.

Bekijk onze uitleg over Gegevens Wijzigen. Of zie de instructie over het ingeven van kentekens en mobiele nummers op de startpagina van Mijn Yellowbrick.

Waar vul ik de actiecode in?

Een Yellowbrick-actiecode ontvangen tijdens een lokale actie of via een van onze partners? Deze code vul je in op de laatste pagina van het registratieformulier. We verwerken je registratie dan gratis of tegen het speciale tarief.

Zoals bij elke registratie ontvang je 1 gratis P+ pas. Extra gebruikers en P+ passen kosten €5 per stuk. Ook bij een gratis registratie geef je je betalingsgegevens op, deze gebruiken we om in de toekomst parkeerkosten te incasseren.

Kan iedereen zich bij Yellowbrick registreren?

Iedereen die wil bricken kan zich registreren. Klik op 'Klant worden' op yellowbrick.nl en vul het formulier in.

In hoe word ik klant leggen we per stap uit hoe je je registreert.