Kan ik bricken met meerdere voertuigen of gebruikers?

Ja dit is mogelijk. Als een bedrijfsauto door meerdere medewerkers gebruikt wordt zijn de volgende implementatie-opties mogelijk:

Implementatie-optie 1 (alle medewerkers beschikken over een smartphone)

  1. Ieder voertuig een gebruikersnummer (vast gegeven).
  2. De medewerkers downloaden de app voor iPhone of Android en loggen in met het klantnummer en wachtwoord van het Yellowbrick-account dat zij van de beheerder hebben gekregen.
  3. De medewerker opent de app, selecteert het juiste gebruikersnummer, drukt op starten en kiest de zonecode.
  4. Wij versturen maandelijks een digitale factuur inclusief transactiespecificaties per voertuig. 

Implementatie-optie 2 (alle medewerkers beschikken over een smartphone)

  1. Elke medewerker krijgt van de beheerder een eigen gebruikersnummer en een persoonlijk wachtwoord om mee in te loggen in de app (vast gegeven).
  2. De medewerker kan ook  een persoonlijk wachtwoord aanvragen door de tekst BRICK APPLOGIN te sms’en naar 3111. Het is ook mogelijk om een persoonlijk wachtwoord te verzenden door in Mijn Yellowbrick onder ‘Mijn mobiele nummers’ op  ‘SMS wachtwoord’ klikken.
  3. De medewerker kan vervolgens inloggen met zijn mobiele nummer en het wachtwoord dat per sms ontvangen is (bij klantnummer vult hij zijn mobiele nummer in).
  4. De medewerker ziet bij deze implementatie alleen zijn eigen gebruikersnummer.
  5. De medewerker past het kenteken aan (i.v.m. wisselende voertuigen) in de app,  kiest de zonecode in en start de transactie.
  6. Bij vertrek stopt de medewerker de parkeeractie via de app.
  7. Wij versturen maandelijks een digitale factuur inclusief transactiespecificaties per voertuig.

Implementatie-optie 3 (de medewerkers beschikken niet over een smartphone)

  1. Ieder voertuig krijgt een eigen gebruikersnummer (vast gegeven).
  2. De beheerder van het Yellowbrick account koppelt via Mijn Yellowbrick voor uitgifte van de sleutels aan de medewerker het mobiele nummer aan de gebruiker van het voertuig dat wordt meegegeven.
  3. Alleen de beheerder kan de koppeling gebruiker met mobiel nummer wijzigen.
  4. Als de medewerker is aangekomen op zijn bestemming, belt hij vervolgens naar 088-2742536, toetst de zonecode in en sluit af met een hekje.  Na bevestiging van de aanmelding start de parkeeractie.
  5. Bij vertrek belt de medewerker naar 088-2742536 om de parkeertransactie te stoppen. De transactie stopt zodra je een bevestiging van het afmelden hoort.
  6. Wij versturen maandelijks een digitale factuur inclusief transactiespecificaties per voertuig.