Hulp nodig bij het inloggen?
Via deze pagina helpen we je als je problemen hebt met inloggen.
Hoe kom ik aan mijn wachtwoord?
Je kunt een e-mail aanvragen met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken voor Mijn Yellowbrick. Je moet hiervoor je klantnummer invoeren.
De e-mail wordt gestuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres. De activatielink is 6 uur geldig. Indien je binnen deze 6 uur geen wachtwoord aanmaakt, dien je een nieuwe link aan te vragen.
Voor de beheerders bij zakelijk gebruik van Yellowbrick
Staat er alleen een 06-nummer bij de inlog naam van de eindgebruiker, dan ontvangt de eindgebruiker een sms voor een nieuw wachtwoord. Wanneer er zowel een 06- nummer als een e-mailadres ingevuld staat, dan ontvangt de eindgebruiker altijd een e-mail. Lees meer over het aanvragen van een wachtwoord voor zakelijk gebruik.
De Yellowbrick-parkeerapp
Je kunt je wachtwoord ook opvragen via de ‘wachtwoord vergeten’ functie in de Yellowbrick-parkeerapp.
Hoe kom ik aan mijn klantnummer?
Je klantnummer vind je terug in de e-mail ‘Welkom bij Yellowbrick’ of op je factuur. Je kunt je klantnummer opvragen door het bij ons bekende e-mailadres in te voeren, wij e-mailen dan jouw klantnummer.
Let op, je klantnummer is niet hetzelfde als het gebruikersnummer.
Ik heb een ander e-mailadres en kan daardoor mijn wachtwoord niet opvragen
Vul hier het contactformulier in en vermeld daarin je oude en nieuwe e-mailadres in en indien mogelijk je klantnummer dan helpen wij je verder!