Meerdere voertuigen en/of gebruikers

Twee of meer auto's? Je kunt Yellowbrick gebruiken voor meerdere voertuigen of gebruikers. Hieronder tref je per parkeervorm een uitleg:

Ik brick op straat door te bellen

Je kunt met 2 verschillende telefoonnummers transacties starten en stoppen voor dezelfde gebruiker. Je mobiele telefoon kan maar aan één gebruiker tegelijk gekoppeld zijn. Indien je een 2e auto bezit, kan je het beste een extra gebruiker toevoegen.

Extra gebruikers kosten €5 en kan je toevoegen op Mijn Yellowbrick onder ‘Kaart/Gebruiker’. Vóór het parkeren dien je je mobiele nummer aan de juiste gebruiker te hebben gekoppeld. Dit kan je wijzigen op Mijn Yellowbrick onder ‘Kaart/Gebruiker’. Mocht je de inloggegevens niet meer hebben dan kan je deze opvragen met behulp van je klantnummer. Hier kan je je wachtwoord opvragen. Wachtwoord vergeten.

Ik brick op straat met de app

Je kunt ook transacties maken via onze gratis iPhone, Android en Windows app. Met onze app start en stop je de parkeertransactie. Dit kan zonder dat het mobiele nummer van tevoren online aan de gebruiker is gekoppeld. Je kunt in de app direct het kenteken wijzigen of, als je meerdere gebruikers hebt, kiezen voor welke gebruiker je een transactie wil starten! Klik voor meer informatie op deze link.

Ik brick bij Q-Park

De P+ pas is niet kentekengebonden en is voor elke auto te gebruiken. Als meerdere personen hiervan gebruik willen maken kan je simpelweg meerdere gebruikers bestellen (in Mijn Yellowbrick).

Meerdere accounts?

Je kunt meerdere accounts nemen bij Yellowbrick (bijvoorbeeld zakelijk en particulier gescheiden). Als je telefonisch transacties wilt starten en stoppen houd dan rekening dat het telefoonnummer waarmee je wilt gaan bricken in één account tegelijk kan voorkomen.

Uiteraard geeft onze Customer Service je graag advies over hoe je Yellowbrick het beste kunt gebruiken.