P+ pas / zwarte Q-park pas bestellen, activeren of blokkeren

Wil je een (extra) Q-Park pas bestellen? Een extra Q-Park pas bestel je voor €5 via Mijn Yellowbrick: ga naar 'Kaart/Gebruiker' en vervolgens 'Bestellen'.

Let op! Ben je klant via ICS dan kun je geen Q-Park pas bestellen. Om dan gebruik te maken van de Q-Park parkeergarage, kun je je creditcard gebruiken.

Activeren Q-Park pas
Om de Q-Park pas te gebruiken, activeer je deze op Mijn Yellowbrick. De activeer-button vind je onder 'Kaart/Gebruiker' en vervolgens 'P+ passen'.

Bekijk hieronder hoe je de Q-Park pas kan activeren.  

Verlies P+ pas
Blokkeer een verloren P+ pas direct op Mijn Yellowbrick:

  • Log in.
  • Ga naar 'Kaart/Gebruiker' en vervolgens 'P+ passen'.
  • Klik op 'Blokkeren'.

De pas is vanaf de volgende dag niet meer te gebruiken in de parkeergarage. Via Mijn Yellowbrick vraag je direct een nieuwe P+ pas aan.

Je kunt je pas ook laten blokkeren via onze Customer Service op 0900 2006999 (normaal tarief). We sturen je direct een nieuwe pas.