Hoe kom ik aan mijn wachtwoord?

Via deze link kan je een e-mail aanvragen met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken voor Mijn Yellowbrick en de Yellowbrick parkeer app. Je moet hiervoor je klantnummer invoeren. Dit kan ook via Mijn Yellowbrick opgevraagd worden.

De e-mail wordt gestuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres. De activatie link is 6 uur geldig. Indien je binnen deze 6 uur geen wachtwoord aanmaakt, dien je een nieuwe link aan te vragen.

Hoe kom ik aan mijn klantnummer?

Je klantnummer vind je terug in de e-mail 'Welkom bij Yellowbrick' of op je factuur. Je kunt je klantnummer via: Mijn Yellowbrick opvragen door het bij ons bekende e-mailadres in te voeren, wij e-mailen dan jouw klantnummer.

Let op, je klantnummer is niet hetzelfde als het gebruikersnummer. Je gebruikersnummer staat op je gele transponderkaart oftewel gele pas. Er wordt al enige tijd niet meer gecontroleerd op de gele pas oftewel gele transponderkaart, maar op kenteken. Hierdoor is het niet langer verplicht om een transponderkaart achter de voorruit te plaatsen. 

Ik heb een ander e-mailadres en kan daardoor mijn wachtwoord niet opvragen 

Vul hier het contactformulier in en vermeld daarin je oude en nieuwe e-mailadres in en indien mogelijk je klantnummer. Dan helpen wij je verder!

De Yellowbrick-parkeerapp

Je kunt je wachtwoord ook opvragen via de 'wachtwoord vergeten' functie in de Yellowbrick-parkeerapp.