Yellowbrick maakt mobiel parkeren nog makkelijker door betalingen met iDEAL mogelijk te maken via Whatsapp, e-mail en Facebook Messenger met de betaaldienst Tikkie.

Met deze service kunnen klanten van Yellowbrick met één handeling een betaalherinnering voldoen. Klanten kunnen via verschillende social media kanalen zoals WhatsApp en Facebook Messenger maar ook via e-mail direct en eenvoudig betalen met iDEAL via hun eigen bank. Het maakt niet uit waar de klant bankiert en ook hoeft hij of zij er geen aparte app voor te downloaden. De betaling wordt direct verwerkt en zo voorkomt de klant dat de diensten van Yellowbrick niet te gebruiken zijn.

Yellowbrick wil haar klanten via alle mogelijke kanalen van dienst zijn. Sinds 2015 gebruikt Yellowbrick WhatsApp als servicekanaal om met haar klanten te communiceren. Vandaag is daar de betaaldienst Tikkie aan toegevoegd.

Parkeerkosten delen via Tikkie 
Om de samenwerking met Tikkie verder uit te breiden heeft Yellowbrick onderzoek gedaan onder haar klanten. Hieruit blijkt dat parkeerders de parkeerkosten graag met elkaar willen delen. Daarom zal Yellowbrick in een volgende fase deze mogelijkheid gaan aanbieden, via Tikkie. Dit is makkelijk, als je bijvoorbeeld een avond uit gaat met een groep mensen. Samen een avondje uit is samen delen!

Jeffrey Wolvekamp, CEO van Yellowbrick
"We streven met Yellowbrick naar een duurzame relatie met onze klanten, door het de klant zo makkelijk mogelijk te maken. Wij waren een van de pioniers met WhatsApp als servicekanaal en kunnen nu ook betalen gemakkelijker maken met de betaaldienst Tikkie."