Wij hebben bericht ontvangen dat er klanten zijn die SMS Reminders ontvangen, terwijl de transactie al gestopt is. Inmiddels is de oorzaak gevonden en zijn de issues opgelost. Mocht u toch zeker willen weten of uw transactie is gestopt, lees dan hieronder hoe u dat kunt doen.

Hoe weet ik zeker dat mijn transactie is gestopt?

Indien u zeker wilt weten of de transactie is gestopt bij het ontvangen van een SMS Reminder, kunt u het volgende doen.

  1. Ga naar de Yellowbrick app
  2. Tap links boven in op menu
  3. Ga naar de Parkeerhistorie
  4. Check of uw transactie in het overzicht staat 

Als uw transactie in het overzicht met Parkeerhistorie staat, hoeft u niets te doen. Uw transactie is dan gestopt.

Hoe stop ik mijn transactie?

Mocht de transactie toch nog lopen en wilt u deze stoppen. Dat kan zowel via de app als via Mijn Yellowbrick.

Via de app:

  1. Ga naar de Yellowbrick app
  2. Tap links boven in op menu
  3. Ga naar Dashboard
  4. In het scherm Lopende parkeertransacties ziet u de transactie staan met een starttijd
  5. Tap op de transactie
  6. Tap onder aan het scherm op Stoppen (rode knop)

Via Mijn Yellowbrick:

  1. Ga naar Mijn Yellowbrick
  2. Log in met uw klantnummer en wachtwoord
  3. Ga naar Parkeren in het menu
  4. Onderaan de pagina gaat u naar STOPPEN MET PARKEREN
  5. Bij de transactie klikt u op Stoppen (rode knop)