Vanaf maandag 10 november ontvang je een melding op je smartphone om de update te installeren. Als je in je telefooninstellingen voor ‘automatisch updaten’ hebt gekozen hoef je zelf niets te doen. 



Nieuw in deze versie

  • Een pop-up melding wanneer je het bricken wilt starten in een zone waar je direct een dagkaart koopt of waar je maar een bepaalde tijd mag parkeren. Dit werkt ook wanneer je brickt via ons 088-nummer. Zo voorkom je onverwachte parkeerkosten en boetes.
  • Heb je twee of meer transponderkaarten dan kies je in de nieuwe versie eerst de zonecode in plaats van je transponderkaart. Daarna kies je je kenteken en kaartnummer.
  • Ook handig: boven de lijst met zonecode suggesties vind je nu ook een kleine plattegrond met zonecodes, volg het laatste nieuws, geef feedback en bricken via ons 088-nummer als je even geen internetverbinding op je telefoon hebt.

Let op bij inloggen!

Wij hebben ons uiterste best gedaan om te zorgen dat de app je inloggegevens bewaart tijdens de update maar let hier op: tik na het installeren, in de app op de knop ‘Inloggen’. Vervolgens zie je onderin jouw klantnummer(s). Tik op het nummer en je wordt automatisch ingelogd.

Zie je je klantnummer daar niet staan, klik dan hier om je klantnummer te achterhalen. Met je klantnummer kan je ook in de app je wachtwoord opvragen, mocht je deze niet meer weten.

Parkeeradvies en zonecode suggestie

De functie ‘Parkeeradvies’ (het opzoeken van parkeerinformatie als tarieven en eindtijden) is komen te vervallen vanwege het geringe gebruik.
Uiteraard werkt de zonecode suggestie (op basis van GPS) wel nog steeds in heel veel gemeentes. Mis je zonesuggesties in je gemeente? Geef dit aan via de feedbackknop in de app onder ‘Informatie en service’.