Parkeren bij parkeergarage Q-Park

Parkeren bij Q-Park is makkelijk en snel. Net als bij parkeren op straat betaal je achteraf. Je krijgt toegang tot de parkeergarages met de persoonlijke P+ pas die je bij het in- en uitrijden in de opening voor de betaalkaart steekt. Zo hoef je niet meer in de rij te staan voor de betaalautomaat.

Je parkeert makkelijk en snel in deze steden bij Q-Park.

Zo werkt Q-Park parkeren

Inrijden

Steek je P+ pas in de opening voor de betaalkaart.

Volg de aanwijzingen op de display. Je ontvangt geen parkeerticket, je P+ pas is je parkeerticket.

Neem je P+ pas uit. De slagboom gaat open. Je kunt parkeren.

Uitrijden

Steek je P+ pas in de opening voor de betaalkaart. Wij registreren je tijdstip van uitrijden.

Neem je P+ pas uit. De slagboom gaat open. Je kunt uitrijden.

De parkeerkosten worden via je Yellowbrick-factuur verrekend.

Zo gemakkelijk is Yellowbrick

Alle voordelen op een rij

Betaal alleen voor de werkelijke parkeertijd

Parkeer razendsnel met je mobiel

Geen verplicht abonnement

Parkeren in 150 Q-Park locaties

Veelgestelde vragen

Vind het antwoord op de meest gestelde vragen

Hoe werkt mobiel parkeren bij Q-Park?

Mobiel parkeren bij een Q-Park parkeergarage?

Met Yellowbrick krijg je toegang tot de Q-Park garages met de persoonlijke P+ pas die je bij het in- en uitrijden in de opening voor de betaalkaart steekt. Zo hoef je niet meer in de rij te staan voor de betaalautomaat. Net als bij mobiel parkeren op straat betaal je achteraf.

Lees hier meer over hoe mobiel parkeren bij Q-Park parkeergarages werkt.

Het activeren en koppelen van de P+ pas

Activeren P+ pas.

Om de P+ pas oftwel de zwarte kaart te kunnen gebruiken activeer je deze op Mijn Yellowbrick. De activeer button vind je onder 'Kaart/Gebruiker' en vervolgens 'P+ pas'.

Bekijk ons filmpje Activeren P+ pas:

Koppelen P+ pas.

Je kunt ervoor kiezen om je P+ pas te koppelen aan je gebruikersnummer. Je kenteken wordt dan zichtbaar op de factuur en in het online transactieoverzicht. Deze administratieve optie beïnvloedt de werking van je P+ pas niet, de pas is nog steeds voor elk voertuig te gebruiken. Aan een gebruiker kun je maximaal 1 P+ pas koppelen.

Wat doe ik als ik mijn P+ pas ben verloren?

De P+ pas oftewel de zwarte kaart blokkeren op Mijn Yellowbrick:

  • Log in.
  • Ga naar 'Kaart/Gebruiker' en vervolgens 'P+ passen'.
  • Klik op 'Blokkeren'.

De pas is vanaf de volgende dag niet meer te gebruiken in de parkeergarage.

Via Mijn Yellowbrick vraag je direct een nieuwe pas aan.

De P+ pas telefonisch blokkeren:

Neem tijdens kantooruren contact op met onze Customer Service op 0900 2006999. Een van onze medewerkers verstuurt je direct een nieuwe pas.

De P+ Pas verloren terwijl er een transactie loopt?

Als je het nummer van je P+ pas weet, kan Q-Park de transactie voor je stoppen. Druk op de informatiebutton bij de terminal om een medewerker te spreken.

Weet je het P+ pasnummer niet? Je dient dan een ‘verloren kaart’ te kopen. Meld je bij de beheerder van de garage of druk bij afwezigheid van de beheerder op de informatiebutton bij de terminal. Bel vervolgens tijdens kantooruren met Yellowbrick om de transactie bij Q-Park te stoppen.

Moet ik mijn vraag stellen aan Yellowbrick of Q-Park?

Bekijk eerst of je vraag voor komt op onze Vraag en antwoordpagina. Niet het geval? Zie hieronder waar je je vraag stelt.

Vragen over de Q-Park parkeerfaciliteit:

Neem contact op met Q-Park bij onduidelijkheid over een lopende transactie of vragen over de openingstijden of doorrijhoogte van een Q-Park parkeerfaciliteit.

Q-Park Customer Desk

Antwoordnummer 1125
6200 VB Maastricht

Tel: 088-3295100 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00 bereikbaar)
E-mail: customerdesk@q-park.nl

Contactformulier Q-Park

Vragen over de P+ Pas:

Neem contact op met Yellowbrick voor vragen of opmerkingen over het gebruik van de P+ pas. Denk hierbij aan de factuur, het bestellen van extra passen of de berekening van het tarief.

Ik zie mijn lopende transactie bij Q-Park niet op Mijn Yellowbrick?

Lopende transacties vind je niet terug onder 'Transacties' op Mijn Yellowbrick. Transacties met de P+ pas worden pas na beëindiging zichtbaar in het Yellowbrick-systeem. Meestal is dat dezelfde nacht al, sommige parkeergarages leveren een transactie enkele dagen later aan.

Wat is een P+ pas / zwarte pas?

Met Yellowbrick krijg je toegang tot de Q-Park garages met de persoonlijke P+ pas oftewel de zwarte kaart die je bij het in- en uitrijden in de opening voor de betaalkaart steekt. Zo hoef je niet meer in de rij te staan voor de betaalautomaat. In alle Q-Park parkeergarages betaal je per 15 minuten als je parkeert met de P+ pas. Net als bij mobiel parkeren op straat betaal je achteraf.

Lees hier meer over hoe mobiel parkeren bij Q-Park parkeergarages werkt.

Staat je vraag er niet tussen? Ga dan naar onze uitgebreide FAQ.

Download de gratis app