Yellowbrick Zakelijk

  • Voordelig bricken voor al je werknemers

  • Maandfactuur met btw-specificatie

  • Nooit meer losse parkeerkaartjes

Vraag mobiel parkeren aan Vraag een offerte aan

Hoe werkt Yellowbrick Zakelijk?

Wat voor zakelijke klant ben je?

 

Yellowbrick voor ZZPZZP

Als zzp’er combineer je hard werken zoveel mogelijk met vrijheid. Je wilt overal parkeren en makkelijk weer wegrijden. Je administratie is niet je favoriete bezigheid, maar wel heel belangrijk. Bij Yellowbrick Zakelijk zit je goed. Lees meer

Yellowbrick voor MKBMKB

Je onderneming groeit en een snelle administratie wordt steeds belangrijker. Met meerdere werknemers wil je makkelijk parkeren bij kantoren en klanten, zonder om te kijken naar de kosten. Profiteer van onze service. Lees meer

Yellowbrick voor grootzakelijkGrootzakelijk

Als werkgever wil je je werknemers goede service bieden en je kosten zo laag mogelijk houden. Dat geldt ook voor parkeren, helemaal als het om meerdere auto’s gaat. Yellowbrick Zakelijk maakt dit mogelijk. Lees meer

Snel inzicht via Mijn Yellowbrick

Al je parkeertransacties in een overzicht

Mijn Yellowbrick

Parkeerzaken regelen

In mijn Yellowbrick wijzig je persoonlijke gegevens zoals,  je kenteken of e-mailadres. Ook bestel je hier een extra Q-Parkkaart.

Parkeeracties starten

Brick altijd en overal via internet. Zo start en stop je parkeeracties op afstand. Handig als je voor iemand anders betaald.

Transacties en facturen bekijken

Al je parkeertransacties vind je terug in een overzicht. Ook je facturen kun je hier makkelijk inzien. Deze zijn te downloaden als PDF.

Voordelen Zakelijk

Alle voordelen van Yellowbrick Zakelijk

Je ontvangt de parkeerkosten maandelijks op 1 factuur, met btw-specificatie. Nooit meer declareren met losse parkeerbonnetjes maar een snelle, efficiënte administratie. Met Yellowbrick heb je volledig inzicht in alle parkeerkosten. De btw is uiteraard terug te vorderen.

De btw van Q-Park transacties vraag je eenvoudig terug aan de hand van onze overzichtelijke factuur. Betaal je niet met onze P+ pas maar met je reguliere creditcard dan ontvang je geen btw-specificatie.

Je kan de servicevorm kiezen; of je neemt een abonnement óf je betaalt per parkeertransactie. Meerdere transacties per week? Dan is een abonnement al snel voordeliger.

Je regelt alle parkeerzaken via Mijn Yellowbrick. Je hebt inzage in het transactieoverzicht van alle medewerkers en kan eenvoudig je gegevens wijzigen zoals o.a. kentekens en mobiele telefoonnummers.

Het hele bedrijf valt onder één Mijn Yellowbrick-account. Alle medewerkers ontvangen persoonlijke inlogcodes waarmee ze hun eigen parkeertransacties kunnen bekijken in de app. Zo kun je je persoonlijke wachtwoord aanvragen

Op Mijn Yellowbrick voorzie je alle zakelijke parkeertransacties eenvoudig van kenmerken. De parkeerkosten verdeel je zo eenvoudig binnen het bedrijf of bereken je door aan je bezoekers. Zo voeg je transactiekenmerken toe.

Als zakelijke klant wijzig je en kenteken het snelst in de Yellowbrick-parkeerapp. Je kenteken wijzigen kan ook op Mijn Yellowbrick en per sms. Kijk hier hoe je je kenteken wijzigt per sms. Voor de beheerder is het mogelijk om een blokkade te zetten op het wijzigen van een kenteken. 

Ook medewerkers die een auto delen kunnen gebruik maken van Yellowbrick. Gewoon met hun eigen telefoon. Bekijk hier welke implementaties er mogelijk zijn.

Op zakenreis? Bij de vertrekhal staat een chauffeur klaar om je auto in ontvangst te nemen. Bij aankomst wacht de chauffeur weer met je auto bij de aankomsthal. Reserveer hier de Valet service. Liever zelf parkeren en met de shuttle naar Schiphol? Reserveer hier de Shuttle service.

Laat je bezoekers eenvoudig op jouw kosten parkeren. Bezoekersparkeren regel je snel online of met de Yellowbrick-parkeerapp. Bekijk onze pagina over bezoekersparkeren zakelijk.

Per 1 januari 2015 is de werkkostenregeling (WKR) voor alle werkgevers verplicht. Onder de WKR kunnen de kosten voor parkeren bij de werkplek flink oplopen. Lees hier wat Yellowbrick kan betekenen voor je bedrijf.

  1. Registreer je via onze pagina Klant worden.

  2. Je ontvangt een brief met een P+ pas op je huisadres. De P+ pas gebruik je bij Q-Park en P+R.

  3. Bij registratie vul je je kenteken en mobiele nummer in, deze gegevens koppelen wij automatisch aan je gebruikersnummer. Heb je meerdere gebruikers? Koppel dan na ontvangst zelf een kenteken en mobiel nummer aan de extra gebruikers via Mijn Yellowbrick. 

  4. Je bent klaar om te bricken.

Mijn Yellowbrick

Als klant krijg je een persoonlijke pagina op Mijn Yellowbrick. In de e-mail ter bevestiging van je account staan jouw klantnummer en een link waarmee je direct een wachtwoord aanmaakt. Op Mijn Yellowbrick bekijk en wijzig je vervolgens je gegevens.

Lees onze Handleiding Mijn Yellowbrick.

Meer voordelen? Bekijk ook deze pagina.

Yellowbrick compenseert jaarlijks haar CO2 uitstoot door haar CO2-voetprint in kaart te brengen en bij te dragen aan een bosplantproject in Maleisië.

Vraag mobiel parkeren aan