Skip to content

Voordelen Zakelijk

Alle voordelen van zakelijk mobiel parkeren

Maandfactuur met btw-specificaties

Je ontvangt de parkeerkosten maandelijks op 1 factuur, met btw-specificatie. Nooit meer declareren met losse parkeerbonnetjes maar een snelle, efficiënte administratie. Met Yellowbrick heb je volledig inzicht in alle parkeerkosten. De btw is uiteraard terug te vorderen.

Profiteer van btw-voordeel bij Q-Park

De btw van Q-Park transacties vraag je eenvoudig terug aan de hand van onze overzichtelijke factuur. Betaal je niet met onze P+ pas maar met je reguliere creditcard dan ontvang je geen btw-specificatie.

Betaal hoe en wanneer je wilt

Je kan de servicevorm kiezen; of je neemt een abonnement óf je betaalt per parkeertransactie. Meerdere transacties per week? Dan is een abonnement al snel voordeliger.

Regel alle parkeerzaken in Mijn Yellowbrick

Je regelt alle parkeerzaken via Mijn Yellowbrick. Je hebt inzage in het transactieoverzicht van alle medewerkers en kan eenvoudig je gegevens wijzigen zoals o.a. kentekens en mobiele telefoonnummers.

Persoonlijke inloggegevens voor alle medewerkers

Voeg een projectcode en kostenplaats toe bij parkeertransacties

Op Mijn Yellowbrick voorzie je alle zakelijke parkeertransacties eenvoudig van kenmerken. De parkeerkosten verdeel je zo eenvoudig binnen het bedrijf of bereken je door aan je bezoekers. Zo voeg je transactiekenmerken toe.

Onbeperkt gratis kenteken wisselen

Als klant wijzig je een kenteken het snelst in de Yellowbrick parkeer app, maar dit is ook mogelijk via Mijn Yellowbrick. Je hebt geen pas meer nodig achter je vooruit, er wordt namelijk gecontroleerd op kenteken door de parkeercontroleur. Dus rij je in een deelauto, leen je de auto van je buurman of huur je een auto, je kan als klant onbeperkt en gratis je kenteken wijzigen.

Ook als zakelijke klant wijzig je een kenteken het snelst in de Yellowbrick parkeer app of via Mijn Yellowbrick. Wil je kentekenwissel blokkeren voor je medewerkers? Klik dan hier.

Meerdere medewerkers gebruiken één auto

Ook medewerkers die een auto delen kunnen gebruik maken van Yellowbrick. Gewoon met hun eigen telefoon. Bekijk welke implementaties er mogelijk zijn.

Valet service bij Schiphol

Op zakenreis? Bij de vertrekhal staat een chauffeur klaar om je auto in ontvangst te nemen. Bij aankomst wacht de chauffeur weer met je auto bij de aankomsthal. Reserveer hier de Valet service. Liever zelf parkeren en met de shuttle naar Schiphol? Reserveer hier de Shuttle service.

Bezoekersparkeren Zakelijk

Laat je bezoekers eenvoudig op jouw kosten parkeren. Bezoekersparkeren regel je snel online of met de Yellowbrick-parkeerapp. Bekijk onze pagina over bezoekersparkeren zakelijk.

Werkkostenregeling (WKR)

Per 1 januari 2015 is de werkkostenregeling (WKR) voor alle werkgevers verplicht. Onder de WKR kunnen de kosten voor parkeren bij de werkplek flink oplopen. Lees hier meer over werkkostenregeling en Yellowbrick en ontdek wat Yellowbrick kan betekenen voor je bedrijf.

Hoe word ik klant?

  1. Registreer je via onze pagina Klant worden.
  2. Je ontvangt een brief met een P+ pas op je huisadres. De P+ pas gebruik je bij Q-Park en P+R.
  3. Bij registratie vul je je kenteken en mobiele nummer in, deze gegevens koppelen wij automatisch aan je gebruikersnummer. Heb je meerdere gebruikers? Koppel dan na ontvangst zelf een kenteken en mobiel nummer aan de extra gebruikers via Mijn Yellowbrick.
  4. Je bent klaar om te bricken.

Mijn Yellowbrick

Als klant krijg je een persoonlijke pagina op Mijn Yellowbrick. In de e-mail ter bevestiging van je account staan jouw klantnummer en een link waarmee je direct een wachtwoord aanmaakt. Op Mijn Yellowbrick bekijk en wijzig je vervolgens je gegevens.

Lees onze Handleiding Mijn Yellowbrick.

Meer voordelen? Bekijk ook deze pagina.