Vergeten jouw collega’s ook wel eens hun parkeeractie? (Rita, wagenparkbeheerder)

Rita maakt gebruik van Yellowbrick zakelijk. Ze is beheerder van een middelgroot wagenpark van een bedrijf werkzaam in de thuiszorg. Haar werknemers parkeren met Yellowbrick, in de Mijn Yellowbrick omgeving kan zij precies zien waar en hoelang haar werknemers parkeren. We spraken met Rita over onze parkeerapp; waar is zij tevreden mee en wat zou er nog beter kunnen?

We vroegen Rita hoe zij Yellowbrick in een paar woorden zou omschrijven. ‘’Voor mij is Yellowbrick noodzakelijk en betrouwbaar, het scheelt mij heel veel tijd en ik haal financieel voordeel uit het gebruik van de app. Het moet gewoon werken!’’. Haar medewerkers hebben meerdere korte afspraken op een dag, voor haar is het dus erg praktisch om alle parkeertransacties in één oogopslag te kunnen zien.

Parkeeractie vergeten
Daarnaast vroegen we Rita naar eventuele frustraties en dingen die beter kunnen rondom de Yellowbrick-app. Hierop antwoorde ze dat ze het heel vervelend vindt als haar werknemers vergeten de parkeerapp te stoppen, omdat dit vaak hoog in de kosten oploopt. ‘’Soms zie ik in Mijn Yellowbrick dat een werknemer ergens al twee uur geparkeerd staat, dan bel ik diegene op en vraag ik waar ze zijn en blijkt dat ze al thuis zijn en hun parkeeractie vergeten zijn uit te zetten’’.

Afspraken in de thuiszorg lopen nog wel eens uit, dus hebben de werknemers van Rita haast. Daarnaast zijn ze ook vaak aan het telefoneren. ‘’Hierdoor vergeten ze hun parkeeractie te stoppen wat tot vervelende financiële gevolgen leidt’’’

Rita is ParkAlert van Yellowbrick direct gaan gebruiken. Sinds dien vergeten haar werknemers nooit meer een parkeeractie te stoppen. Rita is erg tevreden: Ik hoef mijn medewerkers niet meer te controleren, de aanschaf van ParkAlert heeft mij al veel parkeerboetes gescheeld.