Hoe werkt de Valet Service Schiphol

Hoe de Valet service werkt

Een chauffeur van Park and Fly neemt je auto over voor de vertrekhal op Schiphol. Bij aankomst staat de chauffeur weer met je auto voor de vertrekhal. Uiteraard laadt hij je bagage in. Liever zelf parkeren en met de shuttle naar Schiphol? Reserveer hier de Shuttle service

Heenreis: auto afgeven bij de vertrekhal

  • Print de reserveringsbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen en neem deze mee naar Schiphol.
  • Bij de vertrekhal op Schiphol neemt de chauffeur van Park and Fly je auto in ontvangst. Deze parkeert hij in Roelofarendsveen.
  • Start het bricken met zonecode 77774 via mobiel, app of internet.

Terugreis: auto ophalen bij de aankomsthal

  • Als je aankomt op Schiphol, wacht de chauffeur van Park and Fly met je auto bij de aankomsthal.
  • Als de chauffeur terug is in Roelofarendsveen, stopt hij jouw parkeertransactie bij Yellowbrick. Als je wilt, ontvang je een bevestiging.

Achteraf betalen

De parkeerkosten bij Park and Fly incasseren wij automatisch van je creditcard of bankrekening. Alle parkeerkosten, dus ook die van bricken op straat en bricken bij Q-Park en P+R, staan op 1 factuur (incl. btw-specificatie). Je ontvangt de factuur maandelijks per e-mail.

Reservering bij Schiphol wijzigen

Wijzigt je terugvlucht en kom je eerder of later aan, bel dan zo snel mogelijk met Park and Fly op +31(0)206537544 (bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 - 16:00 uur). Een reservering in de toekomst wijzig of annuleer je ook per e-mail: info@totalcareparking.nl.