Veelgestelde vragen

Vind het antwoord op de meest gestelde vragen

Als je tijdens registratie je kenteken en 06-nummer hebt ingevuld kan je binnen een dag starten met telefonisch bricken via ons 088-nummer. Als je via de parkeer app wilt bricken log je met je klantnummer en wachtwoord in op onze app. Daarna kun je mobiel parkeren. Om mobiel te parkeren bij Q-Park dien je de zwarte P+ pas te activeren.

Telefonisch bricken kun je ook van tevoren testen door een transactie in de testzone te maken. Lees meer daarover in de startgids.

 

Start je een transactie via de Yellowbrick-parkeerapp? Dan voer je je nieuwe kenteken in nadat je de zonecode hebt geselecteerd door op 'Nee, wijzigen' te klikken.

Start en stop je transacties telefonisch? Wijzig dan eerst je kenteken op Mijn Yellowbrick:

  • Log in.
  • Ga naar ‘Kaart/Gebruiker’ voor een overzicht van je gebruiker(s).

Klik op ‘Wijzigen’ voor het aanpassen van je kenteken.

Bekijk hieronder onze video over het wisselen van je kenteken met de app:

Als wij een Yellowbrick-factuur niet kunnen incasseren, wordt je account tijdelijk geblokkeerd. Dezelfde dag ontvang je per e-mail een betalingsherinnering. Je dient binnen 7 dagen na dagtekening het geld over te maken naar het rekeningnummer in deze herinnering. Vergeet in de omschrijving niet je klantnummer te vermelden.

Als je na de betalingsherinnering niet op tijd betaalt, zijn wij genoodzaakt om je dossier over te dragen aan Flanderijn Incasso Gerechtsdeurwaarders.

Bekijk ons filmpje over geblokkeerde accounts.

Reactivering account

Zodra onze administratie je nabetaling heeft verwerkt, reactiveren wij je account zodat je weer kunt bricken.
Let op: de verwerking van een handmatige betaling duurt 2 tot 3 werkdagen. Zorg voor optimaal gebruik van onze service dus voor voldoende geld op je rekening. Een nieuwe creditcard? Geef wijzigingen in je betalingsgegevens direct door op Mijn Yellowbrick. 

Hoe kom ik aan mijn klantnummer?

Je klantnummer vind je terug in de e-mail 'Welkom bij Yellowbrick' of op je factuur. Je kunt je klantnummer via: Mijn Yellowbrick opvragen door het bij ons bekende e-mailadres in te voeren, wij e-mailen dan jouw klantnummer.

Let op, je klantnummer is niet hetzelfde als het gebruikersnummer. 

Ik heb een ander e-mailadres en kan daardoor mijn wachtwoord niet opvragen 

Vul hier het contactformulier in en vermeld daarin je oude en nieuwe e-mailadres in en indien mogelijk je klantnummer. Dan helpen wij je verder!

Via deze pagina helpen we je als je problemen hebt met inloggen.

Hoe kom ik aan mijn wachtwoord?

Je kunt een e-mail aanvragen met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken voor Mijn Yellowbrick. Je moet hiervoor je klantnummer invoeren.

De e-mail wordt gestuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres. De activatielink is 6 uur geldig. Indien je binnen deze 6 uur geen wachtwoord aanmaakt, dien je een nieuwe link aan te vragen.

Voor de beheerders bij zakelijk gebruik van Yellowbrick

Staat er alleen een 06-nummer bij de inlog naam van de eindgebruiker, dan ontvangt de eindgebruiker een sms voor een nieuw wachtwoord. Wanneer er zowel een 06- nummer als een e-mailadres ingevuld staat, dan ontvangt de eindgebruiker altijd een e-mail. Lees meer over het aanvragen van een wachtwoord voor zakelijk gebruik.

De Yellowbrick-parkeerapp

Je kunt je wachtwoord ook opvragen via de 'wachtwoord vergeten' functie in de Yellowbrick-parkeerapp. 


Hoe kom ik aan mijn klantnummer?

Je klantnummer vind je terug in de e-mail 'Welkom bij Yellowbrick' of op je factuur. Je kunt je klantnummer opvragen door het bij ons bekende e-mailadres in te voeren, wij e-mailen dan jouw klantnummer.

Let op, je klantnummer is niet hetzelfde als het gebruikersnummer. 

Ik heb een ander e-mailadres en kan daardoor mijn wachtwoord niet opvragen 

Vul hier het contactformulier in en vermeld daarin je oude en nieuwe e-mailadres in en indien mogelijk je klantnummer dan helpen wij je verder!

 

Hoe kom ik aan mijn wachtwoord?

Via Mijn Yellowbrick kun je een e-mail aanvragen met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken voor Mijn Yellowbrick. Je moet hiervoor je klantnummer invoeren.

De e-mail wordt gestuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres. De activatielink is 6 uur geldig. Indien je binnen deze 6 uur geen wachtwoord aanmaakt, dien je een nieuwe link aan te vragen.

Voor de beheerders bij zakelijk gebruik van Yellowbrick

Staat er alleen een 06-nummer bij de inlog naam van de eindgebruiker, dan ontvangt de eindgebruiker een sms voor een nieuw wachtwoord. Wanneer er zowel een 06- nummer als een e-mailadres ingevuld staat, dan ontvangt de eindgebruiker altijd een e-mail. Lees meer over het aanvragen van een wachtwoord voor zakelijk gebruik.

De Yellowbrick-parkeerapp

Je kunt je wachtwoord ook opvragen via de 'wachtwoord vergeten' functie in de Yellowbrick-parkeerapp. 

Staat je vraag er niet tussen? Ga dan naar onze uitgebreide FAQ.