Parkeren bij Schiphol

Als klant van Yellowbrick parkeer je makkelijk, snel en veel voordeliger bij Schiphol. Onze partner Park and Fly biedt uitstekende service en beveiligt jouw auto 24 uur per dag. Je betaalt achteraf via automatische incasso en de transactie staat op je Yellowbrick-factuur.

Actie: vanaf €7,50 korting op parkeren bij Schiphol
Boek nu en ontvang €7,50 korting op de Shuttle service en €12,50 op de Valet service. Korting is exclusief voor klanten van Yellowbrick en geldt bij boekingen vanaf 4 dagen.

Valet service en Shuttle service
Maak je gebruik van de Valet service, dan brengt een chauffeur je auto naar het parkeerterrein van Park and Fly. Jij stapt direct het vliegtuig in. Kies je voor de Shuttle service, dan parkeer je zelf je auto en brengt de shuttlebus je binnen 9 minuten naar de vertrekhal.

Reserveer Valet service Reserveer Shuttle service

Zo gemakkelijk is Yellowbrick

Alle voordelen op een rij

  • 24/7 geopend, altijd personeel aanwezig
  • Park and Fly scoort een 9,1 op Trustpilot
  • CCTV camerabewaking
  • In 9 minuten op Schiphol

Veelgestelde vragen

Vind het antwoord op de 5 meest gestelde vragen

Een parkeerplaats reserveer je snel en eenvoudig, op deze pagina kies je voor de Valet service of de Shuttle service.

Nadat onze partner Park and Fly je reservering heeft afgerond en gecontroleerd, ontvang je binnen een aantal uur een bevestiging per e-mail.

Op de bijlage van de bevestiging van Park and Fly vind je de zonecode terug. Als je voor de Shuttle service hebt gekozen tref je deze zonecode ook groot afgebeeld aan bij de parkeerfaciliteit in Roelofarendsveen. Je start de transactie in overleg met de medewerker van Park and Fly, niet eerder.

Wijzigt je terugvlucht en kom je eerder of later aan, bel dan zo snel mogelijk met Park and Fly op +31(0)206537544 (bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 - 16:00 uur).

Een reservering in de toekomst wijzig of annuleer je ook per e-mail: info@totalcareparking.nl.

Hoe de Valet service werkt

Een chauffeur van Park and Fly neemt je auto over voor de vertrekhal op Schiphol. Bij aankomst staat de chauffeur weer met je auto voor de vertrekhal. Uiteraard laadt hij je bagage in. Liever zelf parkeren en met de shuttle naar Schiphol? Reserveer hier de Shuttle service

Heenreis: auto afgeven bij de vertrekhal

  • Print de reserveringsbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen en neem deze mee naar Schiphol.
  • Bij de vertrekhal op Schiphol neemt de chauffeur van Park and Fly je auto in ontvangst. Deze parkeert hij in Roelofarendsveen.
  • Start het bricken met zonecode 77774 via mobiel, app of internet.

Terugreis: auto ophalen bij de aankomsthal

  • Als je aankomt op Schiphol, wacht de chauffeur van Park and Fly met je auto bij de aankomsthal.
  • Als de chauffeur terug is in Roelofarendsveen, stopt hij jouw parkeertransactie bij Yellowbrick. Als je wilt, ontvang je een bevestiging.

Achteraf betalen

De parkeerkosten bij Park and Fly incasseren wij automatisch van je creditcard of bankrekening. Alle parkeerkosten, dus ook die van bricken op straat en bricken bij Q-Park en P+R, staan op 1 factuur (incl. btw-specificatie). Je ontvangt de factuur maandelijks per e-mail.

Reservering bij Schiphol wijzigen

Wijzigt je terugvlucht en kom je eerder of later aan, bel dan zo snel mogelijk met Park and Fly op +31(0)206537544 (bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 - 16:00 uur). Een reservering in de toekomst wijzig of annuleer je ook per e-mail: info@totalcareparking.nl.

Hoe de Shuttle service werkt

Je rijdt naar Park and Fly in Roelofarendsveen en parkeert je auto. Vanaf daar neem je direct de shuttlebus naar de vertrekhal op Schiphol. Op de terugweg brengt de shuttlebus je weer naar je auto. Liever direct je auto afgeven bij de vertrekhal? Reserveer hier de Valet service

Heenreis: auto parkeren bij Park and Fly

  • Print de reserveringsbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen en neem deze mee.
  • Parkeer je auto bij Park and Fly (adres: Veenderveld 10, 2371 TV in Roelofarendsveen).
  • Start het bricken met zonecode 77774 via mobiel, app of internet.
  • De shuttlebus van Park and Fly brengt je direct naar de vertrekhal op Schiphol. De reistijd bedraagt 9 minuten.
  • Je ontvangt een stappenplan voor de terugreis met pick-up punt A en B.

 Terugreis: auto ophalen bij Park and Fly

  • Haal na aankomst op Schiphol eerst je bagage af. Bel dan +31(0)610286132.
  • De chauffeur van de shuttlebus vertelt je bij welk pick-up punt hij je komt ophalen: A of B.
  • De shuttlebus brengt je in 9 minuten naar je auto in Roelofarendsveen.
  • Bij terugkomst in Roelofarendsveen stopt de shuttlechauffeur jouw parkeertransactie bij Yellowbrick. Als je wilt, ontvang je een bevestiging.

Achteraf betalen

De parkeerkosten bij Park and Fly incasseren wij automatisch van je creditcard of bankrekening. Alle parkeerkosten, dus ook die van bricken op straat en bricken bij Q-Park en P+R, staan op 1 factuur (incl. btw-specificatie). Je ontvangt de factuur maandelijks per e-mail.

Reservering bij Schiphol wijzigen

Wijzigt je terugvlucht en kom je eerder of later aan, bel dan zo snel mogelijk met Park and Fly op +31(0)206537544 (bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 - 16:00 uur). Een reservering in de toekomst wijzig of annuleer je ook per e-mail: info@total-careparking.nl.

Staat je vraag er niet tussen? Ga dan naar onze Customer Service.